Soluția CLASIC

1. Distribuitor

Unitate principală cu touch-screen 17”, 15”, 14” - distribuitor de bonuri

• ocupa un spațiu restrâns, funcționează în regim wireless;
• consum redus de energie electrică și nu are nevoie de alte resurse;
• design modern, cu stabilitate solidă și usor de manevrat;
• interfață touch-screen LCD de 17”, 15”, 14” cu atingere TFT;
• imagine grafică selectivă;
• calculator încorporat;
• licență windows 7 x32/x64;
• deserveste 32 de servicii selective diferite in același timp,
cu posibilitatea adăugării de submeniuri;
• include 2 difuzore și un amplificator, cu posibilitatea adăugării
de muzica ambientală pe fundal (muzică de relaxare);

• imprimantă termică încorporată;

• se pot conecta un număr de 99 de:
– Kit display principal de tip LED, cu mini PC încorporat și aplicație;
– Afișaj electronic pentru ghișeu;
– Telecomandă operator ghișeu “ FIZICA” sau “VIRTUALA”;;

FUNCȚII UNITATE PRINCIPALĂ:
Limitarea unui număr prestabilit de bonuri de ordine pe ora/zi/cantitativ;
Printarea pe bonul de ordine a siglei instituției, a serviciului solicitat, a momentului când a fost eliberat, etc.;
Posibilitatea setării unitații principale de a se deschide/închide automat;
Posibilitatea de a afișa informații preferențiale.

2. Principal - Kit display principal de tip LED 22”, 32” sau 43” mini PC cu licentă windows 10 și aplicație soft clasic

Caracteristici:

• display LED 22”,32” sau 42” , cu mini PC – licentă windows 10 ;
• functionează în format AVI, DVD, VCD, MPEG, ASF;
• montabil pe perete sau suspendabil;
• carcasa este făcută din aliaje de aluminiu, cu design modern;
• cu Mini PC și aplicație pentru implementarea în sistem;
• indică ultimele numere de ordine apelate și ghișeele
corespunzătoare;
• sunt vizibile informațiile cu numerele apelate de la o distanță de peste 15 metri;
• afișează numerele apelate în sistem și mesajele informative în același timp.

3. Afișare ghișeu și telecomandă

Afisaj electronic pentru ghiseu

       Caracteristici:

  • Montabil pe perete sau suspendabil;
  • Carcasa este făcută din aliaje de aluminiu;
  • Conține un rând cu câte 8 caractere de culoare roșie F3.75;
  • Poate rula caractere;
  • Afișaj electronic tip DOT MATRIX, se setează să afișeze diverse mesaje de întâmpinare sau programul de lucru atunci când nu există apeluri în sistem;
  • Afișează numărul de ordine apelat la ghișeu/birou;
  • Dimensiuni: 32 x 11,5 x 4 cm.

Telecomandă (fizică) operator ghiseu

       Caracteristici:

  • telecomandă fizică cu 21 de butoane și ecran LCD;
  • Distribuit pentru fiecare operator la ghișeu;
  • Apel număr următor, rechemare;
  • Apel preferențial (apelare directă a unui număr, altul decât numărul care urmează);
  • Posibilitatea rechemării clientului nesosit;
  • Indică numărul de ordine servit;
  • Indică numărul de persoane aflate în așteptare la ghișeele care deservesc același serviciu;
  • Redirijarea contribuabilului către o altă operațiune, alt ghișeu sau alt funcționar;
  • Alimentare prin port USB;
  • Adaptor 5V 1A;

Telecomanda (virtuala) operator ghiseu

  • Aplicație PC;
  • Distribuit pentru fiecare operator la ghișeu;
  • Apel număr următor, rechemare;
  • Apel preferențial (apelare directă a unui număr, altul decât numărul care urmează);
  • Posibilitatea rechemării clientului nesosit;
  • Indică numărul de ordine servit;
  • Indică numărul de persoane aflate în așteptare
  • La ghișeele care deservesc același serviciu;
  • Redirijarea contribuabilului către o altă operațiune, alt ghișeu sau alt funcționar;
  • Fiecare operator trebuie să aibă un calculator pentru a instala programul pentru telecomandă;

4. Controlor de opinie

Controlorul de opinie “ANDAN electron” este un terminal modern, perfect conceput pentru instituțiile publice sau private, care desfășoară activități specifice de relații cu publicul. Acest produs este caracterizat printr-o nouă tehnologie care combină știința computerizată, tehnici de rețea, tehnologie multimedia și tehnologii de comunicare.

Prin utilizarea acestui dispozitiv, instituția își va imbunătăți extrem de mult serviciul calității și imaginea. Pe de altă parte, instituția va fi capabilă să își distribuie serviciile, să își dezvolte potențialul, să își aranjeze serviciul in mod corespunzător prin date statistice, pentru a scurta timpul pe care clienții îl risipesc așteptând.

Avantaje

  • Determină îmbunătăirea calității serviciilor, loialitatea clienților și satisfacția acestora;
  • Furnizează informații la nivelul întregii organizații pentru a susține procesele decizionale orientate către client;
  • Reprezintă un serviciu complet, extrem de ușor de folosit și lipsit de riscuri;
  • Încurajează și motivează personalul să-și atingă obiectivele și să crească nivelul de performanță.

Ușor de utilizat

Simplitatea și utilizarea butoanelor/touch-ului determină obținerea facilă și cu minim de efort din partea clienților a unui feedback. Postul cu îndemnul adresat clienților asigură maximum de vizibilitate pentru persoanele aflate în proximitatea dispozitivului.

Opțiuni

  • Solicitantul serviciului are posibilitatea de a acorda un calificati de apreciere operatorului de la ghișeu / birou;
  • Conține ecusonul cu fotografia și numele operatorului de la ghișeu;
  • Conține 4 butoane: EXCELENT, BINE, SATISFĂCĂTOR, NESATISFĂCĂTOR;
  • Afișează rezultatul evaluării serviciului;
  • Opțional sonor cu mesaj voce înregistrat.

5. Statistica

Sistemul ofera functia de monitorizare in timp real a urmatorilor parametri.

MONITORIZARE ONLINE A ACTIVITATILOR:

• numărul bonurilor emise în perioada selectată;
• timp mediu de așteptare în perioada selectată;
• numărul clienților în curs de servire din perioada selectată;
• serviciile la care au fost emise bonuri în perioada selectată;
• numărul chemărilor efectuate de operatori pentru un anumit
bon în perioada selectată;
• birouri în lucru în locația respectivă;
•  bonurile de ordine emise pentru diferite grupuri de
servicii în perioada selectată;
• numărul bonurilor de ordine emise în perioada selectată;      
• timp de așteptare maxim în perioada selectată;
• timp de așteptare defalcat pe intervale de timp pentru perioada selectată;
• timpul mediu de deservire în perioada selectată.

RAPOARTE FURNIZATE

Caracteristici ale rapoartelor furnizate de sistem:
• interogarea statisticilor se face pe zile/luni/ani; cabinete/funcționari/servicii/ numar clienți etc.
• toate statisticile din sistem interogate, sunt defalcate pe intervale de timp diferite;
• statisticile sunt vizualizate pentru fiecare locație în parte;
• statisticile cerute au format HTML si sunt exportate în format .xls;
• orice statistică poate fi vizualizată online, în timp real;
• statistica poate fi accesată de la distanță;

TIPURI DE RAPOARTE FURNIZATE

• statistica punctelor de lucru;
• statistica serviciilor;
• statistica clienților;
• statistica timpului;
• statistica detaliată a operatorilor;
• statistica activităților;
• statistica perioadelor unei zile;
• statistica controlorilor de opinie;

Role hârtie

Role hârtie termosenzitivă

  • tipul hărtiei: rolă hărtie termosenzitivă de înaltă calitate;
  • materialul hărtiei: termică;
  • culoare hărtie: albă, 80 gr/mp;
  • dimensiuni: lățime 88 mm, lungime 90 m, diametru interior 25 mm, diametru exterior – maxim 118 mm;
  • asigură imprimarea rapidă a bonului de ordine;
  • prinderea hârtiei pe tubul de plastic se face fară lipici sau adeziv, astfel încât imprimanta nu se blocheaza cănd hârtia ajunge la finalul benzii;
  • spirarele de hârtie sunt așezate perfect una de alta, asfel încât părțile laterale ale rolei sunt plane și ajută la o imprimare mai rapidă a bonului de ordine;
  • mode ambalare: cutii carton.