Descrierea sistemelor de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de persoane

Home / Descrierea sistemelor de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de persoane
Sisteme de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de clienţi (schema wireless 1)

Sisteme de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de clienţi (schema wireless 1)

@ ANDAN electron este un sistem de ticketing electronic util, modern şi economic folosit în întreaga lume. Este recomandat în special instituţiilor publice sau private care desfaşoară activităţi specifice de relaţii cu publicul, pentru gestionarea fluxurilor de persoane.

Sistemul eficientizează timpul de care dispune atât persoana care beneficiază de serviciile instituţiei, cât şi operatorul de la ghişeu; realizează gestionarea fluxurilor de persoane, într-o atmosferă armonioasă şi degajată în care cetăţeanul este tratat cu respect şi beneficiază de servicii de calitate, operativitate şi promptitudine.

Sistemul de ticketing oferit reprezintă soluţia ideală pentru rezolvarea unora dintre cele mai importante şi des întalnite probleme în activitatea de relaţii cu publicul, respectiv aglomeraţia, ineficienţa şi lipsa de operativitate în ceea ce priveste primirea/oferirea de servicii.

Astfel, prin introducerea sistemului de ticketing @ ANDAN electron, persoanele care solicită serviciile instituţiei au posibilitatea de a-şi gestiona mai bine timpul şi energia prin intermediul acestuia. În acelasi timp, se produce o decongestionare a activităţii funcţionarului de la ghişeu, fapt ce conduce la o crestere a randamentului activităţii sale.

Sistemul de ticketing pentru gestionarea fluxului de persoane are un design foarte modern, ocupă un spaţiu restrâns, funcţionează şi în regim wireless (fără cabluri) pentru o relocare rapidă şi uşoară, necesită un consum foarte redus de energie electrică, fără a avea nevoie de alte resurse suplimentare.

Produsele @ Andan electron acoperă o gamă largă de sisteme de ticketing, iar configuraţia propriu-zisă este următoarea:

1. Distribuitor de bonuri;

2. Display (afişaj electronic) principal;

3. Display (afişaj electronic) pentru fiecare ghişeu/birou;

4. Telecomandă pentru fiecare operator de la ghişeu/birou;

5. Difuzor (voce sau „ding”).

Modul de utilizare a sistemelor de ticketing este foarte simplu, atât de către persoanele care solicită serviciile instituţiei, cât şi de către angajaţii acesteia.

 

Sisteme de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de clienţi (schema wireless 2)

Sisteme de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de clienţi (schema wireless 2)

Principiul de funcţionare a sistemelor de ticketing pentru gestionarea fluxurilor de clienţi

Clientul întâlneşte aparatul care emite bonuri de ordine iar procedurile pe care trebuie să le urmeze sunt următoarele:

1. Selectarea serviciului dorit – prin apăsarea unui buton de comandă sau prin atingerea ecranului (touch screen);

2. Ridicarea bonului de ordine eliberat de unitatea principală;

Bonul poate cuprinde, în afara numărului de ordine şi a ghişeului corespondent, următoarele informaţii: un text de întâmpinare la alegere, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în aşteptare, timpul estimativ de aşteptare, data şi ora ridicării bonului de ordine.

După ridicarea bonului de ordine, clienţii vor aştepta în locurile special amenajate, până ce vor fi anunţaţi în vederea prezentării la ghişeu printr-un semnal vizual atât pe display-ul principal cât şi pe display-ul ghişeului corespondent, dar şi prin semnal sonor în regim “voce” sau “ding”. Astfel orientarea şi asteptarea devin mai comode şi lipsite de tensiuni, fiind asigurată o mai bună confidenţialitate a operaţiunilor, servirea devine fluentă şi optimizează fluxul de persoane din unitatea în care este instalat sistemul de ticketing @ ANDAN electron.

Luaţi legătura cu noi

Luaţi legătura cu noi şi vă vom contacta cât de curând (de regulă, răspundem în maximum 24 de ore).